Politică de Confidențialitate
Introducere
Această Politică de Confidențialitate explică modul în care "Asociația de Caritate Hintermann" ("Hintermann Charity", "Asociația", "noi", sau "nostru") colectează, utilizează și protejează informațiile personale ale utilizatorilor aplicației noastre web.
Această Politică de Confidențialitate nu se aplică prelucrării datelor personale ale beneficiarilor proiectelor noastre în raportările noastre online. Pentru mai multe informații despre modul în care prelucrăm datele personale ale beneficiarilor, te rugăm să ne contactezi.
Utilizând Site-ul nostru, accepți practicile și politicile descrise mai jos și recunoști că vom prelucra datele tale.
Cine suntem noi
Hintermann Charity este o organizație cu misiunea de a oferi locuințe și sprijin persoanelor aflate în nevoie, în special în zonele rurale din România.
Scopul Site-ului și a Serviciilor noastre este de a raporta impactul nostru în comunitate, de a comunica cu membrii noștri, și de a prezenta portaluri de donații și alte modalități de implicare în activitățile organizației.
Informații pe care le colectăm
Informații oferite de tine
- Detalii de contact: prenume, nume, email, telefon, titlu profesional, compania afiliată.
- Informații de cont: email și nume de utilizator.
- Informații de plată: informațiile necesare pentru a finaliza tranzacțiile cu noi, inclusiv numele, informațiile despre cardul de plată și informațiile de facturare. Aceste informații sunt procesate de furnizorul nostru de servicii de plată, Stripe, care gestionează informațiile dvs. de plată conform politicii sale de confidențialitate. Noi nu avem acces la informațiile complete ale cardului de plată.
- Comunicații: mesaje pe care le schimbăm cu dvs., inclusiv atunci când ne contactați cu întrebări, feedback sau alte motive.
- Informații din sondaje: date furnizate de dvs. atunci când participați la unul dintre sondajele noastre.
- Informații de utilizare: informații despre modul în care utilizați Serviciile și interacționați cu noi, inclusiv informații asociate cu orice conținut pe care îl încărcați în Servicii sau pe care ni-l trimiteți și informații pe care le furnizați atunci când utilizați funcționalitățile interactive ale Serviciilor.
- Date de marketing: preferințele dvs. pentru primirea comunicărilor noastre de marketing și detalii despre modul în care interacționați cu acestea.
- Alte date: nu sunt listate specific aici, pe care le vom utiliza conform descrierii din această Politică de Confidențialitate sau așa cum a fost dezvăluit în momentul colectării.
Informații colectate automat
Noi, furnizorii noștri de servicii și partenerii noștri de publicitate putem înregistra și combina automat informații despre dvs., computerul sau dispozitivul dvs. mobil și interacțiunea dvs. de-a lungul timpului cu Serviciile, resursele online și comunicările noastre, cum ar fi:
- Date despre dispozitiv: sistemul de operare și versiunea acestuia, producătorul și modelul, tipul de browser, rezoluția ecranului, tipul dispozitivului (de ex. telefon, tabletă), adresa IP, identificatori unici (inclusiv identificatori utilizați în scopuri publicitare), setările de limbă și informații generale de localizare, cum ar fi orașul, județul sau zona geografică.
- Date despre activitatea online: paginile sau ecranele vizualizate, durata petrecută pe o pagină sau un ecran, website-ul vizitat înainte de a accesa Serviciile, traseul de navigare între pagini sau ecrane, informații despre activitatea dvs. pe o pagină sau ecran, orele de acces, durata accesului și dacă ați deschis sau interacționat cu comunicările noastre, cum ar fi emailurile de marketing sau dacă ați făcut clic pe linkuri sau fișiere din acestea.
Folosim următoarele instrumente pentru colectarea automată a datelor:
- Cookies: fișiere text pe care website-urile le stochează pe dispozitivul unui vizitator pentru a identifica în mod unic browserul acestuia sau pentru a stoca informații sau setări în browser, în scopul de a vă ajuta să navigați eficient între pagini, să vă amintiți preferințele, să activați funcționalități și să ne ajutați să înțelegem activitatea și tiparele utilizatorilor.
- Tehnologii de stocare locală: cum ar fi HTML5, care oferă funcționalitate echivalentă cookie-urilor, dar pot stoca cantități mai mari de date, inclusiv pe dispozitivul dvs. în afara browserului în legătură cu aplicațiile specifice.
- Web beacons: cunoscuți și sub denumirea de tag-uri pixel sau GIF-uri clare, care sunt utilizați pentru a demonstra că o pagină web sau un email a fost accesat sau deschis, sau că anumite conținuturi au fost vizualizate sau accesate.
Informații din alte surse
- Conturi și servicii: când vă conectați la Servicii printr-o platformă terță, cum ar fi Google, Apple, Facebook, Twitter, putem colecta anumite informații din contul dvs., în funcție de permisiunile de confidențialitate pe care le-ați configurat în acel cont. Totuși, nu avem acces la informațiile de conectare pe care le utilizați pentru a vă conecta contul la Servicii.
- Alte surse: putem obține informații personale de la alte servicii terțe, cum ar fi partenerii de marketing, surse publice disponibile și furnizori de date.
Cum folosim informațiile
Folosim informațiile dumneavoastră, așa cum este descris în această Notificare, pentru a furniza Site-urile și Serviciile noastre. De exemplu, putem folosi informațiile dumneavoastră în următoarele moduri:
Operarea serviciilor: Pentru a opera și administra Site-urile noastre și pentru a furniza, opera, livra, monitoriza și întreține Serviciile noastre, inclusiv depanarea, întreținerea sistemului și actualizările.
Dezvoltarea și îmbunătățirea produselor: Pentru a îmbunătăți funcționalitatea, calitatea, experiența utilizatorului și pentru a dezvolta noi caracteristici.
Suport: Pentru a oferi asistență clienților și suport tehnic, cum ar fi răspunsul la cererile și întrebările dumneavoastră. Personalul Asociației este interzis să vizualizeze Conținutul Clientului, cu excepția cazului în care este instruit de dumneavoastră, necesar pentru rezolvarea problemelor de suport pentru clienți, sau pentru scopuri de securitate, integritatea Serviciilor, sau scopuri legale.
Comunicare: Pentru a vă trimite mesaje de marketing și administrative, cum ar fi notificări tehnice sau legale, facturi, actualizări de produse, sondaje, alerte de securitate, promoții de marketing, buletine informative, instruiri, mementouri pentru evenimente și/sau pentru a vă furniza alte știri sau informații despre Asociație și/sau partenerii noștri.
Administrarea contului: Pentru a crea și gestiona contul dumneavoastră, a finaliza tranzacțiile și a trimite informații administrative, cum ar fi confirmări de achiziție, chitanțe și facturi.
Activități de marketing: Pentru a dezvolta și îmbunătăți Activitățile noastre de Marketing, cum ar fi revizuirea și analiza tendințelor, utilizarea și interacțiunile cu Serviciile, Site-ul și pentru a personaliza și îmbunătăți Activitățile noastre de Marketing. De asemenea, putem folosi informațiile dumneavoastră pentru a vă furniza conținut și/sau caracteristici care se potrivesc intereselor și preferințelor dumneavoastră.
Securitate: Pentru a detecta, investiga, preveni, proteja împotriva și răspunde la potențiale amenințări, tranzacții frauduloase, acces neautorizat și alte activități rău intenționate, înșelătoare, frauduloase sau ilegale.
Legal, siguranță și conformitate: Pentru a respecta legile și reglementările aplicabile sau un ordin judecătoresc sau legal, și pentru a revizui conformitatea cu termenii aplicabili.
Pentru orice alte scopuri cu consimțământul dumneavoastră.
Cum păstrăm informațiile
Păstrăm informațiile personale doar atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pentru care au fost colectate și procesate, în conformitate cu politicile noastre de păstrare și cu legile și obligațiile de reglementare aplicabile sau până când îți retragi consimțământul (unde este aplicabil)
Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru informațiile personale, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea informațiilor personale, riscul potențial de prejudiciu din utilizarea sau dezvăluirea neautorizată a informațiilor personale, scopurile pentru care utilizăm informațiile personale și dacă putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace, precum și cerințele legale și de reglementare aplicabile.
Cum dezvăluim informațiile
Dezvăluim informațiile după cum este necesar pentru a furniza Site-urile și Serviciile noastre, conform cerințelor legale, sau ca parte a practicilor noastre de afaceri, astfel cum este descris mai jos. Dezvăluim informațiile numai pe baza necesității de a cunoaște, unde sunt în vigoare măsuri de protecție și acorduri contractuale adecvate.
Parteneri și sponsori de evenimente. Ne angajăm cu mai mulți parteneri, cum ar fi rețelele de publicitate terță parte, partenerii de servicii de integrare, sponsorii de evenimente și distribuitorii. Putem împărtăși informații cu aceștia pentru a furniza și sprijini Serviciile noastre și pentru a desfășura Activitățile noastre de Marketing.
Furnizori de servicii terțe. Dezvăluim informații cu furnizori de servicii terțe care necesită acces la informații pentru a sprijini operațiunile noastre și livrarea Site-urilor și Serviciilor noastre. Terții cu care Asociația dezvăluie informațiile dumneavoastră pot include:
- Consilieri în servicii profesionale pentru a proteja și gestiona interesele noastre de afaceri.
- Furnizori de cloud pentru a furniza servicii de găzduire a datelor, stocare de date și rețea de livrare de conținut.
- Furnizori de facturare și plăți pentru a autoriza, înregistra, soluționa și deconta tranzacțiile.
- Furnizori de suport pentru clienți pentru a răspunde și rezolva solicitările și cererile de suport ale clienților.
- Furnizori de servicii de securitate, abuz și fraudă pentru a monitoriza și proteja Serviciile și clienții de activități ilegale, înșelătoare sau rău intenționate.
- Servicii corporative și de tehnologie a informației pentru a facilita operațiunile și comunicațiile de afaceri.
- Companii de analiză pentru a revizui și raporta Activitățile noastre de Marketing și Serviciile.
- Orice alți furnizori, subcontractanți, parteneri, vânzători și alți furnizori de servicii care acționează în numele nostru.
Acești furnizori de servicii sunt autorizați să folosească informațiile dumneavoastră numai atunci când este necesar pentru a furniza Servicii către Asociație. Putem folosi și dezvălui informații agregate care nu identifică sau nu se referă la o persoană pentru orice scop, cu excepția cazului în care ne este interzis să facem acest lucru conform legii aplicabile.
Autorități legale sau publice. Dezvăluim informațiile dumneavoastră numai când:
- Este necesar în mod rezonabil pentru a respecta orice lege sau reglementare aplicabilă;
- Suntem obligați prin lege să respectăm sau să răspundem oricărei ordonanțe judecătorești, proces legal, solicitare guvernamentală și/sau de reglementare;
- Este necesar pentru a aplica acordurile noastre și această Notificare;
- Este necesar pentru a proteja securitatea sau integritatea Site-urilor și Serviciilor noastre;
- Este necesar pentru a proteja împotriva prejudiciilor aduse drepturilor, proprietății sau siguranței Asociației, agenților și afiliaților săi, dumneavoastră sau publicului, conform legii; și
- Este necesar pentru a răspunde unei situații de urgență pe care o considerăm în bună credință că necesită să dezvăluim informații pentru a ajuta la prevenirea morții sau vătămării corporale grave a oricărei persoane.
Orice altă parte cu consimțământul dumneavoastră. Putem dezvălui informațiile dumneavoastră cu alte părți terțe cu consimțământul dumneavoastră.
Cum securizăm informațiile
Folosim măsuri administrative, tehnice și fizice rezonabile și adecvate, proiectate pentru a proteja informațiile pe care le avem despre tine împotriva accesului, utilizării, modificării, distrugerii, pierderii, alterării și/sau dezvăluirii neautorizate sau ilegale.
Solicităm serviciilor terțe care acționează în numele nostru sau cu care dezvăluim informațiile tale să furnizeze măsuri de securitate în conformitate cu standardele industriei și să respecte obligațiile contractuale, obligațiile lor de confidențialitate și securitate, și orice alte măsuri adecvate de confidențialitate și securitate. Nu suntem responsabili pentru practicile de confidențialitate și securitate ale acestor servicii terțe în afara informațiilor pe care le primim de la ei sau pe care le dezvăluim acestora. În ciuda măsurilor noastre de securitate, este imposibil să garantăm securitatea absolută în toate situațiile.
Drepturile dvs. de confidențialitate
Ai anumite drepturi legate de informațiile personale pe care le procesăm atunci când utilizezi Site-urile și Serviciile noastre. Unele dintre aceste drepturi se aplică doar în anumite circumstanțe, așa cum este detaliat mai jos.
Legile privind confidențialitatea datelor din EEA și UK oferă indivizilor următoarele drepturi:
Dreptul de acces: Ai dreptul să soliciți accesul și să primești anumite informații despre cum utilizăm informațiile tale personale și cu cine le împărtășim.
Dreptul la rectificare: Ai dreptul să soliciți corectarea informațiilor tale personale acolo unde sunt inexacte sau incomplete. Recomandăm, în general, să faci mai întâi orice modificări în Setările Contului.
Dreptul la portabilitatea datelor: Ai dreptul să soliciți o copie a informațiilor tale personale într-un format structurat, lizibil de mașină și să ne ceri să împărtășim aceste informații cu o altă entitate.
Dreptul la ștergere: Ai dreptul să soliciți ștergerea informațiilor tale personale:
- Dacă crezi că nu mai este necesar să păstrăm informațiile tale personale;
- Dacă procesăm informațiile tale personale pe baza intereselor legitime și te opui acestei procesări și nu putem demonstra un motiv legitim care să prevaleze pentru procesare;
- Dacă ne-ai furnizat informațiile tale personale cu consimțământul tău și dorești să îți retragi consimțământul și nu există alt motiv în baza căruia putem procesa informațiile tale personale; sau
- Dacă crezi că informațiile tale personale sunt procesate ilegal de noi.
Dreptul la restricționarea procesării: Ai dreptul să ne ceri să oprim orice procesare activă a informațiilor tale personale:
- Dacă crezi că informațiile tale personale sunt inexacte și în timp ce verificăm acuratețea;
- Dacă dorim să ștergem informațiile tale personale deoarece procesarea este ilegală, dar dorești să continuăm să le stocăm;
- Dacă nu mai avem nevoie de informațiile tale personale pentru procesarea noastră, dar ne soliciți să păstrăm datele pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale; sau
- Dacă te-ai opus procesării informațiilor tale personale pe baza intereselor noastre legitime și luăm în considerare obiecția ta.
Dreptul de a te opune: Poți să te opui procesării informațiilor tale personale pe baza intereselor noastre legitime. Nu vom mai procesa informațiile tale personale decât dacă putem demonstra un scop legitim care să prevaleze.
Obiecția la marketing, decizii automatizate și profilare: Ai dreptul să te opui procesării informațiilor personale pentru comunicări de marketing, decizii automatizate și profilare. Vom opri procesarea informațiilor tale personale în acest scop.
Dreptul de a retrage consimțământul: Ai dreptul de a-ți retrage consimțământul acolo unde ai furnizat consimțământul pentru a procesa informațiile tale personale.
Exercitarea drepturilor dvs.
Pentru a face o solicitare, te rugăm să ne trimiți un email sau să ne scrii conform secțiunii „Cum ne contactezi” de mai jos. Este posibil să solicităm informații specifice de la tine pentru a ne ajuta să-ți confirmăm identitatea. În funcție de locul în care te afli, ai dreptul să împuternicești un agent autorizat să depună cereri în numele tău. Vom solicita agenților autorizați să-și confirme identitatea și autoritatea, în conformitate cu legile aplicabile. Ai dreptul de a exercita drepturile descrise mai sus fără a fi discriminat.
Limitele drepturilor și opțiunilor tale de confidențialitate: În unele cazuri, opțiunile tale pot fi limitate, cum ar fi atunci când îndeplinirea solicitării tale ar afecta drepturile altora, capacitatea noastră de a furniza un serviciu pe care l-ai solicitat sau capacitatea noastră de a respecta obligațiile legale și de a ne exercita drepturile legale. Dacă nu ești mulțumit de modul în care am abordat solicitarea ta, poți depune o plângere contactându-ne conform secțiunii „Cum ne contactezi” de mai jos. În funcție de locul în care te afli, este posibil să ai dreptul de a depune o plângere la o autoritate de protecție a datelor unde locuiești sau lucrezi, sau unde consideri că a avut loc o încălcare.
Do Not Track: Unele browsere de Internet pot fi configurate să trimită semnale „Do Not Track” către serviciile online pe care le vizitezi. În prezent, nu răspundem la semnalele „Do Not Track” sau similare. Pentru a afla mai multe despre „Do Not Track”, te rugăm să vizitezi allaboutdnt.com.
Vârsta minimă pentru utilizare
Serviciile noastre nu sunt destinate utilizării de către copii sub 16 ani. Dacă aflăm că am colectat informații personale prin intermediul Serviciilor de la un copil sub 16 ani fără consimțământul părinților sau tutorelui legal, așa cum este cerut de lege, le vom șterge.
Cum ne contactezi
Entitate responsabilă: "Asociația de Caritate Hintermann" este entitatea responsabilă pentru procesarea informațiilor personale conform acestei Politici de Confidențialitate (în calitate de controlor, unde este prevăzut de legea aplicabilă).
Contactează-ne: Dacă ai întrebări sau comentarii despre această Politică, practicile noastre de confidențialitate, sau dacă dorești să îți exerciți drepturile cu privire la informațiile tale personale, te rugăm să ne contactezi prin email la privacy@hintermann.ro sau să ne scrii la:
Asociația de Caritate Hintermann
Strada Spicului, Nr. 12,
Bloc 40, Scara A, Apartament 12,
Brașov, Jud. Brașov, 500460
România
Modificări ale politicii
Ne rezervăm dreptul de a modifica această Politică de Confidențialitate în orice moment. Dacă facem modificări materiale la această Politică de Confidențialitate, te vom notifica actualizând data acestei Politici de Confidențialitate și postând-o pe Site-ul nostru.