Politică de Confidențialitate

Introducere

Această Politică de Confidențialitate explică modul în care "Asociația de Caritate Hintermann" ("Hintermann Charity", "Asociația", "noi", sau "nostru") colectează, utilizează și protejează informațiile personale ale utilizatorilor aplicației noastre web.

Această Politică de Confidențialitate nu se aplică prelucrării datelor personale ale beneficiarilor proiectelor noastre în raportările noastre online. Pentru mai multe informații despre modul în care prelucrăm datele personale ale beneficiarilor, te rugăm să ne contactezi.

Utilizând Site-ul nostru, accepți practicile și politicile descrise mai jos și recunoști că vom prelucra datele tale.

Cine suntem noi

Hintermann Charity este o organizație cu misiunea de a oferi locuințe și sprijin persoanelor aflate în nevoie, în special în zonele rurale din România.

Scopul Site-ului și a Serviciilor noastre este de a raporta impactul nostru în comunitate, de a comunica cu membrii noștri, și de a prezenta portaluri de donații și alte modalități de implicare în activitățile organizației.

Informații pe care le colectăm

Informații oferite de tine

Informații colectate automat

Noi, furnizorii noștri de servicii și partenerii noștri de publicitate putem înregistra și combina automat informații despre dvs., computerul sau dispozitivul dvs. mobil și interacțiunea dvs. de-a lungul timpului cu Serviciile, resursele online și comunicările noastre, cum ar fi:

Folosim următoarele instrumente pentru colectarea automată a datelor:

Informații din alte surse

Cum folosim informațiile

Folosim informațiile dumneavoastră, așa cum este descris în această Notificare, pentru a furniza Site-urile și Serviciile noastre. De exemplu, putem folosi informațiile dumneavoastră în următoarele moduri:

Operarea serviciilor: Pentru a opera și administra Site-urile noastre și pentru a furniza, opera, livra, monitoriza și întreține Serviciile noastre, inclusiv depanarea, întreținerea sistemului și actualizările.

Dezvoltarea și îmbunătățirea produselor: Pentru a îmbunătăți funcționalitatea, calitatea, experiența utilizatorului și pentru a dezvolta noi caracteristici.

Suport: Pentru a oferi asistență clienților și suport tehnic, cum ar fi răspunsul la cererile și întrebările dumneavoastră. Personalul Asociației este interzis să vizualizeze Conținutul Clientului, cu excepția cazului în care este instruit de dumneavoastră, necesar pentru rezolvarea problemelor de suport pentru clienți, sau pentru scopuri de securitate, integritatea Serviciilor, sau scopuri legale.

Comunicare: Pentru a vă trimite mesaje de marketing și administrative, cum ar fi notificări tehnice sau legale, facturi, actualizări de produse, sondaje, alerte de securitate, promoții de marketing, buletine informative, instruiri, mementouri pentru evenimente și/sau pentru a vă furniza alte știri sau informații despre Asociație și/sau partenerii noștri.

Administrarea contului: Pentru a crea și gestiona contul dumneavoastră, a finaliza tranzacțiile și a trimite informații administrative, cum ar fi confirmări de achiziție, chitanțe și facturi.

Activități de marketing: Pentru a dezvolta și îmbunătăți Activitățile noastre de Marketing, cum ar fi revizuirea și analiza tendințelor, utilizarea și interacțiunile cu Serviciile, Site-ul și pentru a personaliza și îmbunătăți Activitățile noastre de Marketing. De asemenea, putem folosi informațiile dumneavoastră pentru a vă furniza conținut și/sau caracteristici care se potrivesc intereselor și preferințelor dumneavoastră.

Securitate: Pentru a detecta, investiga, preveni, proteja împotriva și răspunde la potențiale amenințări, tranzacții frauduloase, acces neautorizat și alte activități rău intenționate, înșelătoare, frauduloase sau ilegale.

Legal, siguranță și conformitate: Pentru a respecta legile și reglementările aplicabile sau un ordin judecătoresc sau legal, și pentru a revizui conformitatea cu termenii aplicabili.

Pentru orice alte scopuri cu consimțământul dumneavoastră.

Cum păstrăm informațiile

Păstrăm informațiile personale doar atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pentru care au fost colectate și procesate, în conformitate cu politicile noastre de păstrare și cu legile și obligațiile de reglementare aplicabile sau până când îți retragi consimțământul (unde este aplicabil)

Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru informațiile personale, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea informațiilor personale, riscul potențial de prejudiciu din utilizarea sau dezvăluirea neautorizată a informațiilor personale, scopurile pentru care utilizăm informațiile personale și dacă putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace, precum și cerințele legale și de reglementare aplicabile.

Cum dezvăluim informațiile

Dezvăluim informațiile după cum este necesar pentru a furniza Site-urile și Serviciile noastre, conform cerințelor legale, sau ca parte a practicilor noastre de afaceri, astfel cum este descris mai jos. Dezvăluim informațiile numai pe baza necesității de a cunoaște, unde sunt în vigoare măsuri de protecție și acorduri contractuale adecvate.

Parteneri și sponsori de evenimente. Ne angajăm cu mai mulți parteneri, cum ar fi rețelele de publicitate terță parte, partenerii de servicii de integrare, sponsorii de evenimente și distribuitorii. Putem împărtăși informații cu aceștia pentru a furniza și sprijini Serviciile noastre și pentru a desfășura Activitățile noastre de Marketing.

Furnizori de servicii terțe. Dezvăluim informații cu furnizori de servicii terțe care necesită acces la informații pentru a sprijini operațiunile noastre și livrarea Site-urilor și Serviciilor noastre. Terții cu care Asociația dezvăluie informațiile dumneavoastră pot include:

Acești furnizori de servicii sunt autorizați să folosească informațiile dumneavoastră numai atunci când este necesar pentru a furniza Servicii către Asociație. Putem folosi și dezvălui informații agregate care nu identifică sau nu se referă la o persoană pentru orice scop, cu excepția cazului în care ne este interzis să facem acest lucru conform legii aplicabile.

Autorități legale sau publice. Dezvăluim informațiile dumneavoastră numai când:

Orice altă parte cu consimțământul dumneavoastră. Putem dezvălui informațiile dumneavoastră cu alte părți terțe cu consimțământul dumneavoastră.

Cum securizăm informațiile

Folosim măsuri administrative, tehnice și fizice rezonabile și adecvate, proiectate pentru a proteja informațiile pe care le avem despre tine împotriva accesului, utilizării, modificării, distrugerii, pierderii, alterării și/sau dezvăluirii neautorizate sau ilegale.

Solicităm serviciilor terțe care acționează în numele nostru sau cu care dezvăluim informațiile tale să furnizeze măsuri de securitate în conformitate cu standardele industriei și să respecte obligațiile contractuale, obligațiile lor de confidențialitate și securitate, și orice alte măsuri adecvate de confidențialitate și securitate. Nu suntem responsabili pentru practicile de confidențialitate și securitate ale acestor servicii terțe în afara informațiilor pe care le primim de la ei sau pe care le dezvăluim acestora. În ciuda măsurilor noastre de securitate, este imposibil să garantăm securitatea absolută în toate situațiile.

Drepturile dvs. de confidențialitate

Ai anumite drepturi legate de informațiile personale pe care le procesăm atunci când utilizezi Site-urile și Serviciile noastre. Unele dintre aceste drepturi se aplică doar în anumite circumstanțe, așa cum este detaliat mai jos.

Legile privind confidențialitatea datelor din EEA și UK oferă indivizilor următoarele drepturi:

Dreptul de acces: Ai dreptul să soliciți accesul și să primești anumite informații despre cum utilizăm informațiile tale personale și cu cine le împărtășim.

Dreptul la rectificare: Ai dreptul să soliciți corectarea informațiilor tale personale acolo unde sunt inexacte sau incomplete. Recomandăm, în general, să faci mai întâi orice modificări în Setările Contului.

Dreptul la portabilitatea datelor: Ai dreptul să soliciți o copie a informațiilor tale personale într-un format structurat, lizibil de mașină și să ne ceri să împărtășim aceste informații cu o altă entitate.

Dreptul la ștergere: Ai dreptul să soliciți ștergerea informațiilor tale personale:

Dreptul la restricționarea procesării: Ai dreptul să ne ceri să oprim orice procesare activă a informațiilor tale personale:

Dreptul de a te opune: Poți să te opui procesării informațiilor tale personale pe baza intereselor noastre legitime. Nu vom mai procesa informațiile tale personale decât dacă putem demonstra un scop legitim care să prevaleze.

Obiecția la marketing, decizii automatizate și profilare: Ai dreptul să te opui procesării informațiilor personale pentru comunicări de marketing, decizii automatizate și profilare. Vom opri procesarea informațiilor tale personale în acest scop.

Dreptul de a retrage consimțământul: Ai dreptul de a-ți retrage consimțământul acolo unde ai furnizat consimțământul pentru a procesa informațiile tale personale.

Exercitarea drepturilor dvs.

Pentru a face o solicitare, te rugăm să ne trimiți un email sau să ne scrii conform secțiunii „Cum ne contactezi” de mai jos. Este posibil să solicităm informații specifice de la tine pentru a ne ajuta să-ți confirmăm identitatea. În funcție de locul în care te afli, ai dreptul să împuternicești un agent autorizat să depună cereri în numele tău. Vom solicita agenților autorizați să-și confirme identitatea și autoritatea, în conformitate cu legile aplicabile. Ai dreptul de a exercita drepturile descrise mai sus fără a fi discriminat.

Limitele drepturilor și opțiunilor tale de confidențialitate: În unele cazuri, opțiunile tale pot fi limitate, cum ar fi atunci când îndeplinirea solicitării tale ar afecta drepturile altora, capacitatea noastră de a furniza un serviciu pe care l-ai solicitat sau capacitatea noastră de a respecta obligațiile legale și de a ne exercita drepturile legale. Dacă nu ești mulțumit de modul în care am abordat solicitarea ta, poți depune o plângere contactându-ne conform secțiunii „Cum ne contactezi” de mai jos. În funcție de locul în care te afli, este posibil să ai dreptul de a depune o plângere la o autoritate de protecție a datelor unde locuiești sau lucrezi, sau unde consideri că a avut loc o încălcare.

Do Not Track: Unele browsere de Internet pot fi configurate să trimită semnale „Do Not Track” către serviciile online pe care le vizitezi. În prezent, nu răspundem la semnalele „Do Not Track” sau similare. Pentru a afla mai multe despre „Do Not Track”, te rugăm să vizitezi allaboutdnt.com.

Vârsta minimă pentru utilizare

Serviciile noastre nu sunt destinate utilizării de către copii sub 16 ani. Dacă aflăm că am colectat informații personale prin intermediul Serviciilor de la un copil sub 16 ani fără consimțământul părinților sau tutorelui legal, așa cum este cerut de lege, le vom șterge.

Cum ne contactezi

Entitate responsabilă: "Asociația de Caritate Hintermann" este entitatea responsabilă pentru procesarea informațiilor personale conform acestei Politici de Confidențialitate (în calitate de controlor, unde este prevăzut de legea aplicabilă).

Contactează-ne: Dacă ai întrebări sau comentarii despre această Politică, practicile noastre de confidențialitate, sau dacă dorești să îți exerciți drepturile cu privire la informațiile tale personale, te rugăm să ne contactezi prin email la privacy@hintermann.ro sau să ne scrii la:

Asociația de Caritate Hintermann
Strada Spicului, Nr. 12, 
Bloc 40, Scara A, Apartament 12,
Brașov, Jud. Brașov, 500460
România

Modificări ale politicii

Ne rezervăm dreptul de a modifica această Politică de Confidențialitate în orice moment. Dacă facem modificări materiale la această Politică de Confidențialitate, te vom notifica actualizând data acestei Politici de Confidențialitate și postând-o pe Site-ul nostru.